חשבון שלי
הזמנות קודמות
הרשמה
חיפוש
אודותינו התחייבות שלנו שאלות נפוצות סל קניות: 0 פריטים
 
 
שלום להזמנות
ראשי
מועדון לקוחות
שירות לקוחות
03-9021422
מוצר
 
עיצובים ונוי
טקסטיל לבית
מרפסת וגן
כלי מטבח
ריהוט
מכשירי חשמל
ילדים
יוצרים
רעיונות למתנה
שאלות נפוצות

בחירת מוצרים

1. איך לגלוש בקטלוג המוצרים?
hometags.co.il תיכננה ובנתה את הקטלוג כך שיש באפשרותך לגלוש בו לפי נוחותך. לכן, ניתן לגלוש בו בדרכים שונות:
בכל קטגוריה (עיצוב ונוי, טקסטיל לבית, מרפסת וגן, כלי מטבח, ריהוט, מכשירי חשמל, ילדים ומתנות):
ניתן לבחור לפי סוג מוצר: לשונית בתפריט הימני.
ניתן לבחור לפי מותג: לשונית בתפריט הימני.
חלק מהיצע המוצרים שלנו הם עבודות יוצרים ומוצרים מעוצבים שתוכל למצוא בקטגורית "מתנות".

2. האם ניתן להזמין מוצר שאינו קיים בקטלוג?
hometags.co.il משקיעה מאמצים להעשיר את מגוון המוצרים שלה כל הזמן על מנת להענות לדרישות ולצרכים שלכם.
אנא פנה אלינו באתר לשרות הלקוחות או בדואר אלקטרוני לכתובת contact@hometags.co.il מחלקת הרכש שלנו תבדוק את האפשרויות לצירוף המוצר המבוקש, ונעדכן אותך בדואר אלקטרוני.                     

3. איך להשתמש בקוד מבצעים?
קודי המבצעים נשלחים אישית ללקוח בדואר אלקטרוני. על מנת להשתמש בהם, יש לציין את קוד המבצע שקיבלת במקום המיועד לכך בעת ביצוע הזמנה. יש לקרוא היטב את תנאי השימוש בקודי המבצעים.

4. האם קניה של מספר פריטים מאותו מספר קטלוגי מאפשר קבלת הנחה?
כן, חלק המוצרים נמכרים במרוכז ומאפשרים קבלת הנחה. האפשרות של מכירה מרוכזת מסומנת ליד המוצר. כדאי יותר לקנות את המוצר בכמות מרוכזת מאשר מספר פריטים בודדים. מדוע זה מתאפשר?
מכיוון שכאשר השותפים שלנו מספקים לנו סחורה לפי כמות ומציעים אותם במחיר מופחת, אנו מציעים זאת ללקוחות שלנו. מקרה כזה מאפשר הורדת עלויות של ניהול המלאי.
 
5. איך לדעת הימצאות הפריט במלאי או את מועד האספקה שלו?
hometags.co.il מציינת את מועד האספקה ליד כל פריט באתר. אם הפריט קיים במלאי, מועד האספקה נתון ליד תיאור הפריט. באם הפריט לא נמצא במלאי, אנו מוציאים הזמנה לספק ומועד האספקה (ארוך יותר) תלוי בהזמנה זו.

ניהול החשבון שלי

1. איך נרשמים לאתר?
ההרשמה לאתר www.hometags.co.il היא קלה ומהירה. נכנסים החשבון שלי, ומזינים את הפרטים הנדרשים בהתאם להוראות ולשלבים שמופיעים. עם תום ההרשמה הלקוח מקבל מספר לקוח איתו הוא יכול להזדהות בכל עת. זכור, ההרשמה חשובה גם כאשר אינך רוצה לבצע רכישה היום, מספר הלקוח שלך ישמש אותך להזמנות בעתיד.
חשוב שהמידע יהיה מדוייק ואמין. בעיקר, כתובת הדואר האלקטרוני שלך על מנת שתוכל לקבל אישורי הזמנה, אישורי משלוח וכו'... כתובת המען למשלוחים חייבת להיות מדוייקת, למנוע טעויות והחזרת המוצר שהזמנת אלינו. מספר הטלפון שלך גם חשוב בשביל משלוחים מתואמים איתך מראש או בכדי לאפשר לנו לענות לשאלותיך. באם לא התקבל מייל ההרשמה בתיבת הדואר הנכנס, יש לבדוק בתיבת הספאם.

2. שכחתי סיסמא
באפשרותך לשלוח מייל דרך החשבון שלי וסיסמתך תשלח אליך.

3. איך ניתן לקבל את מכתבי המידע דרך מועדון הלקוחות שלכם?
בזמן הרשמתך לאתר יש לסמן את התיבה המתאימה. www.hometags.co.il אינה שולחת דואר זבל (spam) ומכבדת את בחירתך. אם החלטת שלא לקבל את מכתבי המידע שלנו ומתברר שהם נשלחים אליך בכל זאת, מדובר בטעות לא מכוונת ואנו נתקן אותה במהירות האפשרית. עליך לידע אותנו בכתובת contact@hometags.co.il.

4. איך ניתן להפסיק לקבל את מכתבי המידע שלכם?
באפשרותך להתנתק מהשירות דרך הקישור המתאים בחשבון שלך. אם מכתבי המידע ממשיכים להשלח אליך, עליך לידע אותנו בכתובת contact@hometags.co.il.

5. האם בטוח למסור את פרטי האישיים?
כן, בודאי. hometags.co.il מכבדת את התקנות בנושא. hometags.co.il מתחייבת לסודיות בכל מה שקשור לפרטים האישיים של לקוחותיה.
לרשות המבקרים או הלקוחות של אתר www.hometags.co.il קיימת בכל עת אפשרות גישה, שינוי ותיקון ומחיקת הפרטים האישיים. בזמן הרישום לאתר או רישום הזמנה או כל פעולה אחרת באתר. Hometag.co.il מציעה ללקוחותיה לקבל את מכתב המידע שלה, הצעות מבצעים, ומכירות סוף עונה. הלקוח יכול בכל רגע נתון לשנות את נתוני הרישום שלו דרך החשבון האישי או דרך הקישור המופיע בתחתית הדואר האלקטרוני שנשלח אליו. Hometag.co.il שומרת לעצמה את הזכות לאסוף ולמסור לשותפותיה המסחריים את פרטי ההתקשרות של לקוחותיה. hometags.co.il מאפשרת ללקוחותיה שלא לאשר את מסירת הפרטים, בצורה הברורה ביותר.                  

ביצוע הזמנה

1. איך לבצע הזמנה?
יש להרשם או להזדהות בעזרת מספר לקוח שקיבלת עם הרשמתך באתר תחת החשבון שלי.
לאחר מכן, אנו מזמינים אותך לשוטט בקטלוג ולאסוף את הפריטים שבחרת לתוך הסל. יש לבדוק היטב שהכמויות וסוגי הפריטים מתאימים לבחירתך. לבסוף, יש לגשת "לסל שלי" לעקוב אחר ההוראות המופיעות אחרי הקשה על "המשך".

2. מהם עלויות דמי המשלוח?
אפשרות ראשונה: ניתן לעיין בדמי המשלוחים באתר תחת הסעיף משלוחים בתחתית המסך שבה מוצגים סוגי שרותי המשלוח עם העלויות בהתאם לגודל החבילה.
אפשרות שניה: בסוף תהליך ההזמנה ולפני ביצוע התשלום, דמי המשלוח מחושבים אוטומטית בהתאם לתכולת ההזמנה.
הערה: דמי המשלוח הם חינם בהזמנה מעל 900 ש"ח או על ידי איסוף עצמי מהמרכז הלוגיסטי שלנו.

3. אפשרות של בעיית נגישות במען למשלוח
במקרה כזה hometags.co.il אינה יכולה להבטיח משלוח למען המבוקש. באחריותך להבטיח את התנאים לנגישות במען למשלוח. באם המען למשלוח אינו נגיש, המשלוח עלול להתעכב או לא להתבצע כלל. לכן, עליך לעדכן אותנו מראש על המקרים שלהערכתך עלולים להוות בעית נגישות למוביל המשלוח. אנו ננסה למצוא פתרון על מנת להביא את הזמנתך. באם אין אפשרות לבצע את המשלוח מסיבות של מגבלויות נגישות, וידעת אותנו על כך מראש, הזמנתך תבוטל.

4. מדיניות ביטולים והחזרות
hometags.co.il מאפשרת ללקוחותיה לבטל את ההזמנה עד 14 ימים מיום קבלת ההזמנה סגורים באריזתם המקורית בלבד (סגור כפי שקיבלת את המוצר), אלא אם התברר שהיה פגום בטרם נמסר לך, וזאת בהתאם להוראות הגנת הצרכן, התשמ"א – 1981.

במידה ואינך מעוניין במוצר שהזמנת, באפשרותך להחזירו בצירוף תעודת המשלוח או החשבונית ופירוט הסיבה להחזר לכתובת הבאה: דרך הציונות 18 קניון הסלע ראש העין,  ולקבל תמורתו זיכוי לשימוש בקנייתך הבאה או זיכוי כרטיס האשראי, למעט דמי המשלוח  ועלות טיפול דמי ביטול בגובה של 10% מעלות המוצר.
עלות דמי ביטול של 12% ממחיר המוצר יגבה עבור ריהוט, ריהוט גן וגרילים ומוצרים אחרים שאריזתם נפגמה בהחזרת המוצר.
על הובלה מבית הלקוח חזרה למחסנינו יגבה דמי משלוח, אלא אם הלקוח ידאג להחזיר את המוצר בעצמו.
קיימים כמה מצבים מרגע קבלת אישור הלקוח לביטול ההזמנה:
- ההזמנה עדיין לא נשלחה: ביטול ההזמנה נלקחת בחשבון באופן מיידי.
- ההזמנה נשלחה במלואה או בחלקה, hometags.co.il לוקחת בחשבון את ביטול המוצרים שעדיין לא נשלחו, וללקוח יש אפשרות לסרב את קבלת המוצרים הנותרים שנשלחו.
בשני המקרים, על הלקוח לפנות לתמיכת הלקוחות בדואר אלקטרוני support@hometags.co.il או בפקס 03-9032726. הפניה בכתב תהווה אישור של הלקוח לביטול הזמנתו.
על מנת למנוע ביטולים חוזרים מופרזים על ידי אותו לקוח, ומכוון שביטול הזמנה גורר עלויות כאשר ההזמנות הועברו לספקים שלנו, hometags.co.il רשאית לסרב לקבל את החזרת המוצר שהוזמן מאותו לקוח.

5. האם התשלום דרך האתר בטוח?
כן, הקניה באתר עומדת בתקן אבטחה PCI-DSS מוגנת בתקשורת מאובטחת ומוצפנת SSL המתקדם ביותר ומאושר על ידי חברות האשראי (מתאריך ינואר 2012). כל הנתונים באתר עוברים הצפנה ומועברים דרך שרתים מאובטחים. במידה ואתה מעדיף למסור את פרטי כרטיס האשראי בטלפון, עליך ליצור קשר עם נציג שלנו בטלפון 03-9021422 על מנת שנוכל להשלים את ההזמנה.

6. האם אפשרי לשלם במספר תשלומים?
hometags.co.il מאפשרת לך לפרוס את ההזמנה שלך ל- 3 תשלומים שווים ללא ריבית, בקניה מעל 500 ש"ח, 4 תשלומים שווים בקנייה מעל 1800 ש"ח ו- 6 תשלומים ללא ריבית בקניה מעל 4500 ש"ח (להוציא עלויות משלוח). יש לציין זאת בעת ביצוע ההזמנה באתר.
לדוגמא: אתה רוכש במחיר כולל של 500 ש"ח ו- 30 ש"ח דמי משלוח.
התשלום הראשון שווה ערך ל: 196.66 ש"ח (500/3 + 30 ש"ח).
התשלום השני שווה ערך ל: 166.66 ש"ח (500/3 ).
התשלום השלישי ואחרון שווה ערך ל: 166.66ש"ח.

7. מהם אמצעי התשלום?
hometags.co.il מציעה לך את האפשרויות הבאות לתשלום:
בכרטיס אשראי (Visa, MasterCard, Isracard, American Express) דרך האתר www.hometags.co.il או בטלפון 03-9021422 .
במצב של ביצוע הזמנה דרך הדואר האלקטרוני, אין להעביר את נתוני כרטיס האשראי. במקרה זה, hometags.co.il תיצור קשר עם הלקוח על מנת לקלוט את נתוני כרטיס האשראי לביצוע התשלום.

המשלוח שלי

1. מתי אקבל את ההזמנה שלי?
מועד האספקה מצויין תחת כל פריט והוא הזמן המקסימלי לקבלת ההזמנה. אנו נשתדל לקצר ככל האפשר את הזמן לקבלת המשלוח.

2. אני רוצה לעקוב אחר מצב ההזמנה שלי
קיימת האפשרות בכל עת להתעדכן במצב הטיפול בהזמנה שלך בעזרת מספר הלקוח שלך באתר. באם המידע המופיע באתר לא מספק, אנו מזמינים אותך להתקשר לשרות הלקוחות בטלפון המופיע באתר.

3. האם נשלחת הודעה עם הוצאת המשלוח?
כמובן, אנו שולחים הודעה בדואר האלקטרוני בזמן הוצאת המשלוח. חברת המשלוחים שלנו תיצור עימך קשר בשביל לתאם איתך מועד לקבלת המשלוח. בנוסף יבוררו איתך תנאי הנגישות של יעד המשלוח. זכור, תנאי הנגישות הם באחריותך. באם יתברר שקיימות בעיות נגישות, המשלוח עלול להתעכב או שלא להתבצע כלל. לכן, עליך לידע אותנו מראש על מגבלות צפויות.

4. קיבלתי הודעה על יציאת המשלוח אך טרם קיבלתי אותו
מועד האספקה המופיע ליד כל מוצר הוא הזמן המקסימלי לקבלת ההזמנה. המשלוח מתבצע על ידי חברת המשלוחים שלנו ויכול להתעכב מספר ימים נוספים לאחר קבלת ההודעה שלנו בדואר האלקטרוני. קיימת אפשרות להתעדכן במצב המשלוח באמצעות מספר הלקוח באתר. באם המידע המופיע באתר אינו מספק, אנו מזימינים אותך להתקשר לשרות הלקוחות בטלפון המופיע באתר.
אף על פי כן, קיימת אפשרות שהמשלוח מתעכב מסיבה שאינה תלויה בנו. באם המשלוח לא הגיע ליעדו אחרי שבוע ימים לדוגמא, יש ליצור קשר עם שרות הלקוחות שלנו, ואנו נטפל באיתור המשלוח. כדאי לדעת שאם המשלוח בוצע דרך הדואר, קרוב לודאי שהמשלוח נמצא בסניף הדואר הקרוב למען.

5. מה עלי לעשות בזמן קבלת המשלוח?
יש לבדוק היטב את תכולת המשלוח לפני חתימה על אישור המשלוח. באם המשלוח פגום או אינו מתאים לטופס המשלוח, יש לציין את הבעיה על טופס המשלוח. מצד אחד, יש באפשרותך לקבל את המשלוח ולאשר את הקבלה בחתימתך אחרי שצינת את הבעייה על טופס המשלוח. מצד שני, אתה יכול לסרב לקבל את המשלוח- במקרה כזה עליך לציין את סיבת הסירוב בטופס המשלוח ללא חתימה.

שרות לקוחות

1. האם למוצרים יש אחריות?
אם למוצר קיימת אחריות, היא תופיעה לצד תאור המוצר באתר. האחריות ניתנת על ידי היצרן או היבואן של המוצר. עליך לפעול על פי האמור בתעודת האחריות והוראות ההפעלה של המוצר. אנו ממליצים לך לקרוא היטב את הוראות ההפעלה ואת תנאי האחריות ולשמור על תעודת האחריות. בכל מקרה של בירור או בעיה, אנו מזמינים אותך ליצור קשר עם שרות הלקוחות שלנו. אנו ניצור קשר עם היצרן/יבואן או המשווק של המוצר הרלוונטי לקבלת מידע מפורט יותר.

2. תמיכה ושרות
כל המוצרים הנמכרים באתר hometags.co.il הינם מוצרים חדשים. hometags.co.il מקפידה מאד בבחירת הספקים והיבואנים שלה, כאלו הנותנים שרות מקצועי ואמין ללקוחותינו.
 
3. אני לא מרוצה
hometags.co.il לא עומדת בהתחייבותה. אני לא מרוצה, אני רוצה להתלונן.
באם אתה לא מרוצה מהשרות שלנו, התלונות שלך לא נענות. כתוב לנו תוך ציון המקור של הבעיה ופרט את תלונותיך לכתובת support@hometags.co.il . באם אין תשובה גם במקרה זה, אתה מוזמן לפנות ישירות למנהל האתר.


לשרותכם,
צוות hometags 

גירסה מתאריך: 26/03/17
© hometags.co.il כל הזכויות שמורות

תנאים כללים|תוכנית שותפים|משלוחים|המלצות לקוחות|צור קשר|מידע על מבצעים|מאמרים|גלריית מותגים|קישורים|מפת אתר
ראשי|עיצובים ונוי|טקסטיל לבית|מרפסת וגן|כלי מטבח|ריהוט|מכשירי חשמל|ילדים|מתנות|יוצרים|רעיונות למתנה
2.24